Creativitatea In Publicitate Pdf Download
Download --->>> https://bytlly.com/2tgLDH
After adding comments, you can download or share the PDF to get comments from others. Click Share button in the toolbar, and then share the file using any one of the following methods:
The recipients get an email notifying them that the file is shared with them. The email contains the Open button and a link to the shared document. Clicking the link or the button opens the document in a browser. Recipients can also download the document if necessary. For more information, see Recipients experience.
Click Get Subtance 3D Modeler below to begin downloading. Follow the onscreen instructions to sign-in and install. If this is your first time installing a Creative Cloud app, the Creative Cloud desktop app installs as well.
You need to sign in periodically for licensing validation -- every 30 days for monthly members and every 99 days for annual members. Sign-in is also required when you download or update Substance 3D Painter. For more information, see Sign in to activate your Adobe apps.
By default, Adobe Connect application is set to automatically download and install any updates that are released by Adobe. This section contains instructions for turning off or disabling the automatic check for updates in two ways.
As a contract owner, you can view, download, and print your past bills using the Admin Console. To update the credit card details, billing address, or tax identification number on your account, see update payment details.
You cannot add another admin or email address to access the invoices. There can be only one contract owner who can access the invoices. You may download the invoices and share with anyone, if required.
2 2 I. Informaţii generale Date de identificare a cursului Date de contact ale titularului de curs: Nume: Delia Cristina BALABAN Birou: str. Traian Moşoiu nr. 71, et. V, sala V/1 Telefon: Fax: publicitate_ubb@yahoo.com Date de identificare curs şi contact tutori: Publicitate Codul cursului: MP 1103 An I, sem I Curs obligatoriu Tutore Delia Cristina BALABAN Consultaţii: în fiecare luni în intervalul orar Condiţionări şi cunoştinţe prerechizite: Cursul Publicitate constituie un curs introductiv în politicile comunicaţionale şi în special în aspectele teoretice ale publicităţii clasice. Abordarea este una interdisciplinară. Descrierea cursului: Definirea şi clasificarea publicităţii, teoriile privind poziţionarea, planificarea şi creativitatea în publicitate, constituie temele centrale ale cursului. Pentru a fi un bun specialist în domeniu este important să fie asimilate informaţii despre publicitate. Pentru a putea crea campanii de succes este important să ştim care sunt preferinţele media ale publicului nostru ţintă şi care sunt caracteristicile comportamentului său de consum media. Organizarea temelor în cadrul cursului: 1. Tema Începuturile publicităţii este accesibilă la modulul I al cursului în format electronic şi podcastul aferent sunt prezente pe platforma de învăţământ la distanţă la adresa: 2. Tema Publicitate şi marketing. Mixul de marketing este accesibilă la modulul II al cursului în format electronic şi podcastul aferent sunt prezente pe platforma de învăţământ la distanţă la adresa: 3. Tema Conceptul de imagine este accesibilă la modulul II al cursului în format electronic şi podcastul aferent sunt prezente pe platforma de învăţământ la distanţă la adresa:
3 3 4. Tema Conceptul de poziţionare este accesibilă la modulul II al cursului în format electronic şi podcastul aferent sunt accesibile pe platforma de învăţământ la distanţă la adresa: 5. Tema Creativitate şi planificare în publicitate este accesibilă la modulul II al cursului în format electronic şi podcastul aferent sunt prezente pe platforma de învăţământ la distanţă la adresa: 6. Tema Corporate communication, corporate design Formatul şi tipul activităţilor implicate de curs: Cursul va include atât prezentarea anumitor noţiuni şi concepte, precum şi discuţii la întâlnirile curente incluse în calendarul activităţilor. În cadrul acestor întâlniri vor fi abordate metode de predare interactivă, asistată de calculator, se vor utiliza prezentări power-point la curs, materiale video care vor fi postate pe pagina de web a cursului. Studenţii trebuie să dezvolte un proiect de cercetare de grup care are caracter obligatoriu şi să participe la discuţiile pe temele precizate pe forumul cursului. Materiale bibliografice obligatorii: Balaban, Delia Cristina (2005): Comunicare publicitară, Accent, Cluj-Napoca. Balaban, Delia Cristina / Rus, Flaviu Călin (2006): Minighidul joburilor în publicitate si PR, Accent, Cluj-Napoca. Balaban, Delia Cristina (2007): Product placementul, preferatul producțiilor româneşti, în Balaban/Rus (coord.): PR Trend. Teorie şi practică în publicitate şi relaţii publice, Tritonic, Bucureşti, p Balaban, Delia Cristina (2007): Comportamentul de consum media al românilor in context european, in Revista Romana de Jurnalism si Comunicare, nr.1/2007, p Kotler, Philip, (2001): Managementul marketingului, Teora, Bucureşti. Russel, Thomas, Lane, Ronald, (2002), Manual de publicitate, Editura Teora. Materiale şi instrumente necesare pentru curs:
7 7 a cunoştinţelor teoretice. La sfârşitul fiecărui curs am propus mai multe întrebări axate pe materia predată, care-l ajută pe cursant să-şi evalueze singur nivelul de cunoştinţe dobândite. Obiectivele generale ale cursului Obiective: Formarea unei viziuni de ansamblu asupra publicităţii. 1. Definirea publicităţii 2. Istoria publicităţii 3. Mixul de marketing 4. Imaginea 5. Poziţionarea 6. Planificare şi creativitate 7. Elemente de comunicare vizuală în publicitate Modulul I: Începuturile publicităţii Scopul şi obiectivele modulului: prezentarea istoriei publicităţii. Scurtă recapitulare a conceptelor prezentate anterior: comunicarea este definită în primul rând în calitate de interacţiune simbolică. În cadrul cursului Comunicare mediatică se explică termeni precum agenda-setting sau elemente de istoria media etc. Schema logică a modulului: Epoca antică Epoca medievală Epoca modernă Epoca contemporană 1.Istoria publicităţii Obiective: realizarea unei viziuni de ansamblu asupra istoriei publicităţii. Noţiuni cheie: etapele dezvoltării fenomenului publicitar În sensul larg al termenului, publicitatea nu este o invenţie a secolului XX, cum am putea crede. Publicitatea, într-o accepţiune largă, are vârsta comerţului.
8 8 Împreună cu primele schimburi de produse a apărut şi nevoia de a face cunoscut surplusul de bunuri. Primul mediu utilizat de om pentru a transmite un mesaj publicitar a fost unul primar, şi anume vocea umană care era utilizată pentru a chema potenţialii cumpărători în pieţele publice. Era în perioada în care sarea, grâul, vitele, pieile şi metalele aveau valoare de monedă de schimb. Cu timpul, paleta acestor mărfuri de schimb s-a rezumat la metale, graţie proprietăţilor lor de rezistenţă şi omogenitate. În jurul anului 1700 î.hr. cuprul a fost pentru prima oară utilizat ca mijloc de plată în cadrul culturilor din jurul Mării Mediterane. Apariţia scrisului în cadrul culturilor feniciene şi chineze a avut un impact important asupra transmiterii, rudimentare la acea vreme, a ceea ce putem numi într-o manieră generoasă a fi mesajul publicitar. Produse precum lâna, vinul, leacurile care erau comercializate la nivel zonal erau marcate cu numele producătorului şi ţara de provenienţă, această marcare fiind o garanţie a calităţii. În perioada antică şi medievală, catalogată de unii cercetători ca fiind era premarketingului, (până în secolul XVIII, conform Russel/Lane, 2001, p. 20) reclamele utilizau medii rudimentare precum tăbliţele, picturile pe pereţi, aşa-zişii strigători din oraş. De altfel termenul reclamă vine de la latinescul reclamare, care se traduce prin a striga. Perioada Evului Mediu este săracă în indicii depre publicitate, care la fel ca alte forme de comunicare era într-o mare măsură sub influenţa clericului. Dezvoltarea comerţului a jucat rolul unui motor pentru declanşarea mecanismelor publicitare. Dintre mărfurile care erau făcute cunoscute clasei nobiliare erau textilele şi obiectele din metale preţioase. Târgurile de marfă, care se ţineau în general în piaţa de lângă biserica oraşului, prezentau mai întâi întreaga cantitate de marfă adusă de reprezentanţi, dar apoi realizând că pierderile datorate drumului lung şi adeseori marcat de atacuri ale caravanelor, erau prea mari, comercianţii au început să aducă doar mostre din produse la aceste târguri de bunuri. Th. O Guinn, C. Allen şi R. Semenik (1998) sunt de părere că publicitatea, în sens restrâns, este un rezultat direct şi natural al economiei capitaliste. Revoluţia industrială, diferenţierea produselor şi dezvoltarea unor mărci, precum şi dezvoltarea mass-media sunt factorii esenţiali care au dus la dezvoltarea publicităţii. Scopul economiei capitaliste este acumularea de capital, publicitatea duce la creşterea cererii de produse şi prin aceasta la acumularea de capital.
9 9 Era comunicării de masă este perioada cuprinsă între secolele XVIII şi primele decenii ale secolului XX, perioadă aflată sub influenţa dezvoltării mijloacelor de comunicare în masă. În perioada premergătoare descoperirii tiparului şi în primele decenii după acest succes tehnic, gradul de alfabetizare al populaţiei era foarte scăzut. Apariţia şi distribuţia cărţii a dus la distrugerea monopolului religios asupra cunoaşterii şi la pătrunderea în casele nobililor şi a noii clase a burgheziei a unui număr considerabil de exemplare. Una dintre consecinţele indirecte ale descoperirii tiparului a fost faptul că limba latină a pierdut din importanţa sa, în timp ce limbile naţionale au capătat tot mai mult teren în ceea ce priveşte producţia de carte. Cu începere din această perioadă, mesajul publicitar devine unul care utilizează cuvinte şi nu doar imagini, graţie numărului în creştere a persoanelor care ştiau să scrie şi să citească. Prima reclamă tipărită pe hârtie datează din anul 1525 şi prezenta sub forma unei broşuri în limba germană efectele unui medicament miraculos (Kloss, p. 28). La circa patruzeci de ani după inventarea tiparului cu litere mobile, londonezul William Caxton a tipărit primul anunţ în limba engleză, un text cu privire la regulile care trebuie să călăuzească clerul în timpul Paştelui (Russel/Lane, p.23), aceasta fiind primul exemplu de publicitate outdoor din Anglia (Nicola/Petre, p.18). În perioada industrializării, publicitatea s-a dezvoltat împreună cu diversificarea produselor. Diferenţierea produselor similare faţă de concurenţă a devenit unul dintre rolurile cele mai importante ale publicităţii. Pe continentul european apar nume de produse care vor deveni curând nume de marcă cum sunt Maggi (produse alimentare), Odol (produse de îngrijire a dinţilor), Dr. Oetker (produse pentru patiserie) şi care practică sub o formă sau alta comunicarea publicitară. În 1887 este publicat un Manual de reclamă care defineşte acest domeniu şi trasează totodată liniile deontologice directoare (Reclama nu are nimic comun cu înşelătoria sau cu imoralitatea, Kloss, p.29). În această perioadă publicitatea era privită de societate cu mult scepticism. Primul mare copywritter american a fost John Powers, iar prima agenţie de publicitate a fost înfiinţată la Boston sub numele de Volney Palmer (Nicola/Petre, p.19). Pentru Statele Unite, perioada a reprezentat un pas important în dezvoltarea domeniului publicitar. În aceşti trezeci de ani volumul publicităţii creşte de zece ori (Kloss, p.29). 153554b96e
https://www.coffeewithcodes.com/forum/untitled-category/macrossiemenseplanelectricp8rar
https://www.darkha.com/en/forum/bienvenido-al-foro/kvkkw-u-kas-7ozk-k-mrkcw-mi-kl-work